UPY to agencja marketingu internetowego, która zajmuje się tworzeniem stron www dla klientów z Gorzowa i okolic. Możliwe, że na wstępie zadajesz sobie pytanie: Dlaczego warto zaufać agencji, a nie tworzyć strony samemu?
Skupiasz się na swoim biznesie, a stworzenie Twojej wizytówki w sieci oddajesz specjalistom. Nie musisz koncentrować się na szkoleniach czy samemu uczyć się procesu tworzenia stron internetowych. U nas dokładnie definiujesz czego Ci potrzeba, a my tworzymy produkt skrojony pod Twoje potrzeby. Tyczy się to zarówno wyglądu strony, jak i jej funkcjonalności. Im bardziej szczegółowo wyjaśnisz nam czego oczekujesz, tym łatwiej będzie nam przygotować produkt odpowiadający Twoim wymaganiom. Zwróć uwagę, że specjalista poświęca często od kilku do nawet kilkunastu lat, by w pełni pojąć mechanizmy rządzące daną dziedziną. Dzięki temu Ty nie musisz "na własnej skórze" czy też "na żywym organizmie" testować co się sprawdzi, a co nie zadziała. Dzięki współpracy ze specjalistami oszczędzasz również swoje nerwy. W przypadku jakichkolwiek awarii, są one usuwane w krótkim czasie, który jest ustalony w umowie. Kompleksowa obsługa daje Ci przywilej spokoju i pewności, że wszystko będzie "grało, jak w szwajcarskim zegarku". Możesz więc śmiało uczyć się samemu i przez "x" lat budować doświadczenie w zakresie tworzenia i projektowania oraz pozycjonowania stron www... Ale możesz też "shakować" nieco życie i wynająć specjalistę, zyskując na tym ruchu kilka lat w parę minut.
Przede wszystkim na jego osiągnięcia. Jeśli zależy Ci na rozbudowanych i szeroko funkcjonalnych rozwiązaniach ukierunkowanych na biznes, wybierz agencję, której pracownicy mieli już do czynienia z dużymi projektami. Bardzo istotnym elementem jest również kreatywność danego zespołu oraz szeroko rozumiane poczucie estetyki. Sukces to bowiem wypadkowa wielu rzeczy i by go odnieść, trzeba wyróżniać się na każdym polu.
Poznanie potrzeb klienta to pierwszy krok i punkt wyjściowy do rozpoczęcia naszej pracy przy projektowaniu. We wstępnym wywiadzie postaramy się dowiedzieć czy Twoja strona ma być na przykład platformą do sprzedawania produktów, czy ma przede wszystkim generować telefony do siedziby firmy, a może wystarczy Ci prosta strona informacyjna w formie wirtualnej wizytówki? A może jest jeszcze inny cel, na przykład PR'owy? Może strona ma promować kampanię charytatywną lub społeczną? W zależności od przeznaczenia strony, przygotujemy propozycję na jej funkcjonalność i wygląd. Dalsze prace będą przebiegać już w zaciszu naszej agencji, a Ty zobaczysz finalny efekt po określonym przez obie strony czasie.
1. Zapoznanie się z potrzebami klienta - za pośrednictwem naszej strony zostawiasz namiary na siebie i określasz czego potrzebujesz. My kontaktujemy się z Tobą i omawiamy niezbędne szczegóły do dalszych działań. Następnie zakasujemy rękawy i... wszystkie ręce na klawiaturę! 2. Analiza konkurencji pod kątem SEO i marketingowym (opcjonalnie) - jeśli w grę wchodzi biznes i zysk, niezbędnym będzie odpowiednie rozpoznanie konkurencji. Jak w wojsku - by wygrać, musimy wiedzieć dosłownie wszystko o przeciwniku (a w tym przypadku o konkurencji). 3. Ustalenie grafiki i szablonu serwisu - chyba wszyscy wiemy jak ważne jest pierwsze wrażenie. Poza tym "jak nas widzą, tak nas piszą" i tak dalej... Design strony jest niezwykle ważny. Musi być ona reprezentatywna, ale przy tym spełniać wszelkie również wszelkie wymagania UX (user experience) i UI (user interface) oraz SEO (search engine optimization). Mówiąc prościej, musi być olśniewająca wizualnie, ale również funkcjonalna. Ty nakreślasz więc nam swoją wizję, a my dbamy o całą resztę. 4. Prace programistyczne - dziesiątki, setki, tysiące linijek kodu, które przeradzają się w stronę www oraz jej funkcjonalności. To działka absolutnych hardcore'owców albo totalnych nerdów, ale Paweł czuje się w tej dziedzinie jak ryba w wodzie. 5. Ewentualne poprawki - przed ostatecznym uruchomieniem strony skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy efekty naszych działań. Jeśli uznasz, że coś należy dopieścić, będzie to przez nas dopieszczone. 6. Wdrożenie projektu w życie, czyli "odpalenie" go w wirtualnej przestrzeni - czyli moment, który lubimy najbardziej! Nowe dzieło i nowe oczekiwania oraz możliwości. Pamiętaj, że zajmujemy się również pozycjonowaniem stron internetowych, więc jeśli chcesz zbudować swoją pozycję w wyszukiwarce, chętnie Ci w tym pomożemy! Jeśli chcesz przedstawić nam swój pomysł, skorzystaj z formularza na stronie głównej UPY.
Musisz wiedzieć co chcesz osiągnąć dzięki swojej stronie internetowej. Kluczowe jest więc zdefiniowanie Twoich potrzeb w wirtualnej przestrzeni. Czy strona ma po prostu ładnie wyglądać i być Twoją wizytówką? A może jest to sklep i nastawiasz się na sprzedaż towarów w internecie? Wówczas istotne będą konkretne funkcjonalności, a całość warto wesprzeć kampaniami reklamowymi i pozycjonowaniem, by Twój e-shop jak najszybciej zaczął przynosić zyski. Zastanów się więc jakie są Twoje potrzeby, przedstaw nam je, a my zaplanujemy jak Ci pomóc. Być może widziałeś na stronie konkurencji jakieś rozwiązania, które chciałbyś wprowadzić również u siebie? Newsletter, czat, a może blog firmowy z wartościowymi dla klientów treściami? A może nie masz w ogóle pomysłu? Spokojnie. Możesz nam zaufać - podpowiemy, doradzimy i wszystko należycie zaprojektujemy!
Pora przejść do konkretów, bo tak chwalimy się jakie to nie są z nas geeki, ale wypada wymienić programy, narzędzia, języki i platformy, które pomagają nam przy tworzeniu stron lub które obsługujemy.
Języki programowania: JavaScript Typescript SQL Języki znaczników: HTML CSS Frameworki: React.js Gatsby.js Next.js Nest.js Express.js Bootstrap Środowisko uruchomieniowe: Node.js Bazy danych: PostgreSQL MongoDB Systemy CMS: WordPress Strapi Platformy sprzedażowe: WooCommerce Magento 2 PrestaShop Shopify Vendure Usługi hostingowe: Amazon Web Services Google Cloud Platform Grafika komputerowa: Adobe xd Adobe Photoshop Adobe ilustrator Figma Sketch Affinity Photo
Z pozoru może wydawać się, że nie ma różnicy między stroną ładującą się 4 sekundy i 1 sekundę. Obecnie jednak Google zwraca ogromną uwagę na prędkość ładowania strony. Zresztą uwagę na to zwrócą również Twoi potencjalni klienci. Badania pokazują, że użytkownicy bez mrugnięcia okiem opuszczają strony, które ładują się w określonym, "długim" czasie. Ten "długi" czas wynosi blisko trzy sekundy. No cóż, dla jednych jest to moment, a dla innych wieczność, bo czas to pojęcie względne. Ale szukając niezbędnych informacji, chyba nikt z nas nie lubi czekać, gapiąc się w jasne pole na monitorze... Wspomniane zagadnienie ma olbrzymie znacznie w branży e-commerce. Tam to już bez oporów można powiedzieć, że czas=pieniądz. Jeśli nasz sklep nie załaduje się odpowiednio szybko, klient wyjdzie z niego i skorzysta z oferty konkurencji. Stracimy go niejako na własne życzenie... Dlatego też nasza agencja przy procesie tworzenia stron przykłada ogromną uwagę do tego, by ładowały się one błyskawicznie nie tylko na komputerach, ale również na telefonach. Jeśli strona została przez nas od podstaw zaprojektowana, wskaźniki prędkości jej ładowania będą oscylować wokół maksymalnej wartości.
Dajemy dożywotnią gwarancję na poprawki na stworzonych przez nas stronach. Co to oznacza? Jeżeli coś się nie zgadza z pierwotnym projektem graficznym, na przykład coś się "rozjeżdża", wówczas prosimy o kontakt - naprawimy to niezwłocznie. Osobną kategorią są zmiany. To coś, co wykracza poza projekt graficzny i nie było wcześniej ustalone w umowie. Zmiany na stronie wprowadzamy za dodatkową opłatą po ukończeniu pierwotnego projektu. Więcej na ten temat w naszym regulaminie. Serdecznie zachęcamy do współpracy wszystkich lokalnych przedsiębiorców, ludzi biznesu, pasjonatów internetu i nowoczesnych technologii czy firmy i instytucje. UPY to owoc gorzowskiego rynku i pasji tutejszych mieszkańców. Doskonale znamy lokalny biznes i wszelkie uwarunkowania naszego regionu. Dostrzegamy również ogromny potencjał, który drzemie w naszym mieście. Pozwól nam pomóc w rozwijaniu Twojego potencjału! Czekamy na zgłoszenia! Zespół UPY